Тимчасове призупинення послуги

Шановні абоненти!

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 01.01.2018р. згідно публічного договору (оферти) про надання телекомунікаційних послуг, а саме пункту 3.9.1., абонент має право на тимчасове припинення надання Оператором Послуг на строк, вказаний у письмовій заяві Абонента, але не більше ніж на 12 (дванадцять) місяців, на підставі заяви, наданої Оператору, не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до запланованої дати тимчасового припинення надання Оператором Послуг, або у разі наявності технічної можливості у Оператора. У заяві слід вказати причину та бажаний строк тимчасового припинення надання Послуг. При цьому, абонентна плата за вказаний у заяві період нараховується та сплачується на умовах, зазначених на Сайті Оператора.*

Заява може бути подана Абонентом засобами телефонного зв’язку.

* Стягнення абонентської плати за вказаний період часу не вібувається.

** Відшкодування коштів за період, коли абонент не користувався інтернетом без ПОПЕРЕДНЬО замовленої послуги “Тимчасове призупинення” НЕ відбувається.

Тимчасове призупинення послуги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *